Proiect 365

La multi ani tuturor!

Anul acesta m-am hotarat sa fac ceva ce nu am avut curajul pana acum: sa incep un proiect 365, adica un proiect fotografic in care sa fac fotografii zilnic.
Multi fotografi fac asa ceva, alegandu-si o tema care sa dea unitate proiectului. De exemplu 365 inimioare (iata aici imaginea nr.365 http://www.flickr.com/photos/lucky_you/5201414937/in/photostream), 365 autoportrete (iata aici un exemplu http://www.flickr.com/photos/sentidofotografico/5317383333/in/photostream/), etc. Toti care fac asta spun ca au avut foarte multe de invatat din aceasta experienta si in mod sigur si-au imbunatatit tehnica, ceea ce e normal pentru cineva care exerseaza un lucru in fiecare zi.

Ca sa fac sa-mi fie mai usor, nu am ales o tema anume, pentru a nu risca sa raman fara inspiratie. De asemenea, mi-am facut un document in notepad caruia i-am facut un shortcut pe desktop si in care mi-am notat data si planificarea temei pentru fiecare zi. Planificarea e una flexibila, asa ca daca nu pot respecta o tema intr-o zi o pot inlocui cu altceva sau o pot amana pentru alta zi. Important e sa nu las nici o zi sa treaca fara sa fac poze cat mai bune.

Iar acum, am sa-ti spun un mic secret. M-am hotarat sa incalc regulile pentru genul acesta de proiecte, in sensul ca am inceput pe 11 decembrie, nu 1 ianuarie. De acum incolo voi posta saptamanal 7 fotografii din saptamana respectiva, impreuna cu descrierea tehnicilor acolo unde e cazul.

Lasa-mi un comentariu daca ai facut si tu asa ceva sau daca intentionezi. Sunt curioasa cati bloggeri mai au genul acesta de proiect.

Lasă un răspuns

